Paso Robles - dagen efter bröllopet

Publicerad 2017-10-08 13:30:46 i Allmänt,

Dagen efter bröllopet var det bestämt att alla gäster skulle få komma till deras nya hus på en brunch. Vi vaknade upp strax efter 8 på morgonen och började göra huset redo för alla gäster. Mat skulle lagas, huset skulle städas, alla bord ställas i ordning. Jag fick fara ner och handla lite sista minuten varor, sen fick jag gå igenom alla blommor och vasar som stod på alla bord igår för att rädda det som gick att rädda. Jag och Kevin hämtade Joe på en flygplats i närheten och helt plötsligt var klockan 12 och huset var fullt. 
 
Matbuffen var en succé, alla älskade huset (inklusive jag!!). Man minglade, pratade om gårdagen, åt en massa mat. Solen sken, det var varmt igen och alla var på gott humör. Vi skulle köra upp till Menlo Park samma eftermiddag, så vi stannade till strax efter 14.
 
Trafiken var ganska dålig, mycket stopp på motorvägen så de tog oss 5 h att ta oss hel istället för 3 h. Sen hjälpte det inte att vi också gjorde några pit-stop längs vägen. Gilroy med sin stora outlet lurade till sig Gabban, för min del stannade vi i Mountain View (15 min från huset) och handlade donuts och In-N-Out burgare som vi tog med till huset.
 
Imorgon åker vi tillbaka hem, så under kvällen packade Gabban och Edvin det sista (jag hade allti mina väskor), jag for och höll Ryan sällskap medan hans handlade. Både Ryan och April skulle jobba dagen efter, så medan de packade så satt jag och småpratade med dem. Jag tror att jag skrivit det tidigare, men jämfört med andra resor där jag brukar tycka att tiden går sakta och att man hinner med så mycket, så känns det som denna resa har gått med superfart! Lite ledsamt är detr att jag bara hann spendera 4 dagar med Kaher-familjen, men får ta igen det nästa gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela